impact: was a Russian online news site, based in Moscow, which had a government-critical orientation. was originally launched in 2000 at the address When the government took over the NTV network in 2000, with the network becoming part of OAO Gazprom Media, the site remained part of the media empire of former NTV owner, oligarch Vladimir Gusinsky. Yelena Bereznitskaya-Bruni replaced the initial Editor in Chief Igor Barchugov in 2001. In October 2002 the news site moved to another domain name, and the original domain was transferred to the broadcasting company by mutual agreement. More information...

According to PR-model, is ranked 9,772nd in multilingual Wikipedia, in particular this website is ranked 874th in Russian Wikipedia.

The website is placed before and after in the BestRef global ranking of the most important sources of Wikipedia.

PR-model F-model AR-model
9,772nd place
18,013th place
20,511th place
874th place
2,113th place
1,409th place
34,616th place
93,017th place
141,421st place
4,527th place
4,390th place
4,935th place
42,756th place
65,486th place
150,581st place
40,826th place
119,755th place
135,090th place
46,094th place
315,630th place
251,564th place
24,453rd place
36,762nd place
49,917th place
70,887th place
49,671st place
107,842nd place
18,513th place
42,174th place
34,773rd place
69,569th place
49,995th place
109,841st place
32,131st place
71,421st place
81,709th place
3,441st place
1,828th place
3,737th place
41,696th place
117,958th place
73,376th place
5,266th place
4,306th place
6,187th place
3,477th place
5,992nd place
7,421st place
3,705th place
4,387th place
3,855th place
80,533rd place
54,684th place
69,440th place
15,378th place
26,693rd place
40,389th place
3,420th place
979th place
1,967th place
27,311th place
12,242nd place
46,184th place
36,638th place
52,736th place
57,376th place
31,672nd place
24,275th place
69,452nd place
37,492nd place
87,180th place
52,532nd place
8,332nd place
6,018th place
8,322nd place
3,685th place
1,527th place
3,459th place