impact: was a Russian online news site, based in Moscow, which had a government-critical orientation. was originally launched in 2000 at the address When the government took over the NTV network in 2000, with the network becoming part of OAO Gazprom Media, the site remained part of the media empire of former NTV owner, oligarch Vladimir Gusinsky. Yelena Bereznitskaya-Bruni replaced the initial Editor in Chief Igor Barchugov in 2001. In October 2002 the news site moved to another domain name, and the original domain was transferred to the broadcasting company by mutual agreement. More information...

The website is placed before and after in the BestRef global ranking of the most important sources of Wikipedia.

PR-model F-model AR-model
5,631st place
4,032nd place
6,488th place
431st place
298th place
371st place
1,282nd place
1,490th place
1,381st place
66,981st place
36,727th place
45,323rd place
450th place
1,011th place
947th place
3,713th place
2,481st place
3,102nd place
52,695th place
51,854th place
20,306th place
65,312th place
72,806th place
30,766th place
46,934th place
25,679th place
27,443rd place
37,538th place
27,137th place
36,069th place
2,311th place
588th place
1,312th place
70,248th place
31,769th place
21,502nd place
12,731st place
9,414th place
15,517th place
12,157th place
5,965th place
11,972nd place
152,786th place
39,440th place
58,037th place
40,360th place
9,216th place
34,712th place
63,630th place
20,492nd place
38,039th place
5,871st place
779th place
2,817th place
13,382nd place
5,210th place
8,048th place
3,763rd place
5,026th place
1,650th place
98,858th place
28,836th place
99,107th place
4,592nd place
1,768th place
2,646th place
223,697th place
43,368th place
216,045th place
334th place
1,027th place
484th place
1,907th place
497th place
1,816th place
872nd place
2,393rd place
1,884th place