Segodnya (Russian: Сегодня, IPA:  (listen), lit. 'Today') was a Russian-language Ukrainian tabloid newspaper founded in 1997. While run from Kyiv, it was linked to Donbas political and business groups; its holding company is owned by Rinat Akhmetov's Ukraina Media Group. The paper supported former Prime Minister Viktor Yanukovych for the presidency in 2004. Since the "Orange Revolution", the newspaper has moderated its pro-Eastern reporting under pressure from its own journalists. More information...

According to PR-model, is ranked 2,267th in multilingual Wikipedia, in particular this website is ranked 212th in Russian Wikipedia.

The website is placed before and after in the BestRef global ranking of the most important sources of Wikipedia.

PR-model F-model AR-model
2,267th place
2,919th place
3,189th place
212th place
387th place
297th place
80th place
170th place
118th place
8,058th place
7,401st place
7,207th place
8,248th place
10,815th place
11,275th place
22,842nd place
12,174th place
23,787th place
15,935th place
8,814th place
8,110th place
11,060th place
7,893rd place
12,955th place
21,457th place
14,859th place
13,062nd place
6,387th place
3,526th place
9,260th place
8,410th place
5,684th place
7,431st place
14,721st place
10,021st place
5,913th place
14,236th place
9,072nd place
19,473rd place
12,125th place
5,483rd place
6,573rd place
8,864th place
9,319th place
11,128th place
4,902nd place
1,634th place
2,159th place
1,426th place
511th place
744th place
6,970th place
3,369th place
5,045th place
30,894th place
7,223rd place
9,104th place
2,497th place
1,793rd place
1,869th place
10,687th place
5,379th place
4,483rd place
8,899th place
7,100th place
5,083rd place
6,944th place
2,661st place
5,426th place
1,780th place
1,252nd place
1,395th place
5,497th place
9,715th place
7,212th place
25,006th place
7,072nd place
12,649th place