Xinmin Evening News (Chinese: 新民晚报; pinyin: Xīnmín Wǎnbào), formerly known as Xinmin Po, is a state-owned newspaper published since September, 1929 in Shanghai, China. It is now owned by Shanghai United Media Group. Its current editorial mission is the socialist-inspired "promote the policies from the government, spread the knowledge, change the culture, satisfy the life" (「宣傳政策,傳播知識,移風易俗,豐富生活」; Pinyin: xuānchuán zhèngcè, chuánbō zhīshi, yífēng yìsú, fēngfù shēnghuó). In 1990, Xinmin Evening News personnel were dispatched to the U.S. to found an American edition to counter negative perceptions of the Chinese government following the 1989 Tiananmen Square protests and massacre. More information...

The website is placed before and after in the BestRef global ranking of the most important sources of Wikipedia.

PR-model F-model AR-model
7,768th place
6,680th place
7,379th place
301st place
276th place
242nd place
26,333rd place
15,343rd place
16,044th place
22,114th place
10,206th place
4,607th place
4,923rd place
7,075th place
4,777th place
16,044th place
72,303rd place
17,288th place
68,374th place
22,318th place
29,213th place
80,959th place
38,084th place
67,349th place
15,718th place
10,877th place
17,427th place
104,341st place
51,839th place
106,942nd place
66,586th place
81,652nd place
163,377th place
11,127th place
5,276th place
2,228th place
51st place
38th place
42nd place
52,470th place
16,540th place
20,720th place
1,503rd place
812th place
1,354th place
22,630th place
29,680th place
32,496th place
113,247th place
40,126th place
98,023rd place
16,627th place
10,732nd place
15,088th place
49,657th place
52,643rd place
55,950th place
35,781st place
8,204th place
27,701st place
89,606th place
37,742nd place
96,343rd place
49,332nd place
88,571st place
76,495th place
409,941st place
108,632nd place
116,394th place
89,156th place
20,409th place
62,105th place
45,530th place
10,918th place
13,692nd place
71,182nd place
39,150th place
33,330th place